Battlefield

Men herregud, skämmes! En evighet sedan jag bloggade. Vet inte hur många gånger jag tänkt att 'nu ska jag skriva några rader i bloggen' och sedan surfat vidare på Internet och bara några minuter senare glömt bort bloggen... Behöver jag nämna att mitt närminne inte riktigt är med mig ibland!?

Hur som helst, sen sist har det hänt lite saker. Jag har:
repat, tvättat, varit på en klassisk gitarrists exemenskonsert, varit på lunchkonsert där det bjöds på folkmusik, ätit middag med syrran, åkt till Kalix och spelat med Fourplay och bott på hotell, skrivit en tenta i Hållbar Utveckling, bakat bröd, repat igen, gjort lyssningstest åt en kompis som är ljudtekniker, varit på Gambiaredovisning (jag blev sugen på att söka kursen nästa år och åka till Gambia!), varit på Mr.Big konsert, blivit fotad av Maria Clauss (duktig är hon!), gått på stan med Josefin, tränat Body Pump för första gången på fem (!) veckor - herregud vilken träningsvärk det framkallade, varit på ytterliggare en konsert - den här gången med Erik Sundbergs egen musik, fyllt år :), fått fika på sängen av kära syster, färgat håret, städat, bakat med Josefin, bjudit på födelsedagsfika hemma hos mig, varit på Kåren och lyssnat på E-type-tribute, spelat med Fourplay på 50-årskalas i Sikfors, ägnat en hel söndag åt att sitta på arslet i min sköna soffa.

Det var mina senaste två veckor i kort sammanfattning.

Idag vaknade jag upp med världens sämsta humör. Jag var verkligen jättesur. Konstigt att vakna så. Morgonen gick otroligt fort och vips så var jag försenad till repet kl 10.00. På vägen upp till skolan blev jag bara mer och mer pist, utan anledning egentligen. Jag funderade till o med på att vända om och gå hem och lägga mig under täcket igen, så dåligt var det. Men jag bet ihop, bad om lite energi och tog mig igenom dagen. Var dock sjukt trött hela dagen.

Har precis mumsat i mig några varma mackor och den sista lilla biten av tårtan som syrran gjorde åt mig när jag fyllde år. Snart ska jag och min goda vän Josefin se nya säsongen av Top Model. He bli kul! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

men tack du!=)



Hopppas det var värt att fortsätta hela vägen till skolan=)

2010-03-29 @ 20:03:54
URL: http://hiddenpart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0