This time we take it slow

Himlarns också! Jag har gått och blivit förkyld. Igår var jag helt död. Mina ögon var svullna och snoret rann. Vet inte hur många gånger jag snöt mig igår, näsan min var alldeles röd. Jag mår lite bättre idag men har ändå ganska lite energi till att göra saker. Vill mest bara ligga i soffan och se en bra film. Även fast jag sov 10 timmar inatt är jag trött. Antar att det är min kropps sätt att tala om för mig att jag kanske borde ta det lite lugnt några dagar.

Jag orkade i alla fall ta mig upp till skolan idag för ett koreografirep inför vår stundande gospelkonsert. Det var ett roligt rep det där. Så himla bra människor som är med, jag blir så glad utav dem! :)

Igår var ju också Fettisdagen och jag åt två semlor. Mumma! :P

Just det, igår när jag kom hem från skolan hade jag besök. På min dörrmatta. En liten söt katt med halv svans låg och sov så sött på min matta. Hon var även in en sväng i min lägenhet innan jag bar ut henne ut ur huset. Inte så bra för henne att vara instängd i ett trapphus hela dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0