En lugn stund

Med fötterna på soffbordet sitter jag nu och tar igen mig efter helgen. Det har verkligen varit fullt upp hela helgen måste jag säga. Lördag och söndag dag har vi haft rep med vokalensemblen tillsammans med två utav grabbarna från The Real Group. Det har varit en otroligt givande helg. Många utav låtarna har äntligen fallit på plats och vi har börjat tänka på sceniska saker inför konserten som vi har nästa helg. Ska bli riktigt kul att äntligen få framföra alla låtar som vi nu jobbat så länge med. Men det är samtidigt lite nervöst. Sitter allt så bra som det krävs för att vi ska kunna slappna av? Jag hoppas det!

Annars har jag tränat Body Pump, sett Melodifestivalen, spelat spel med härliga människor och ätit Rocky Road den här helgen. Mycket trevligt! Syrran har även hunnit färga mitt hår så nu är jag lite mörkare än tidigare. Ingen drastisk skillnad men det känns mycket bättre :)


Jag orkar bara med en liten snabb uppdatering ikväll så jag tänker avsluta här. Nu ska jag bege mig in i seriernas värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0