Screw you guys, I'm going home! ;)

Idag sätter jag mig i en bil med tre andra öviksbor och drar ner längs norrlandskusten hem till Örnsköldsvik. Ska bli lite skönt faktiskt med ett litet miljöombyte för några dagar. Är inte på något sätt less på Piteå eller människorna här men det ska ändå bli skönt. Man kan ladda om batterierna på ett annat sätt när man kommer hem. Kommer träffa lite släktingar, hänga med päronen och få mat serverad. ;)
Kommer dock inte bli en lugn helg då vi ska hjälpa min farmor och farfar att flytta. En massa packande och bärande av lådor kommer det bli. Men det gör inte så mycket. Det är en slags avkoppling det med tycker jag.
Sen ska jag nog hinna med en sväng på stan med mammsen också. Hade tänkt köpa lite nya träningskläder nu när jag börjat träna så himla mycket! Var på Body Pump igår och det var riktigt tungt kan jag säga. De hade ett nytt program och det var jag inte van vid så det gick väldigt tungt att lyfta vikterna. Träningsvärken börjar som smått komma till mig också. Lär väl vara helt lam i kroppen ikväll när jag kommer hem till Kroksta. Då ska jag gosa med katten!! Som jag saknat henne! :)
Nu ska jag bestämma lite låtar inför en konsert jag ska ha!
Ses i Övik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0