Hard to get something done

Just nu har jag lite svårt för att komma igång med allt vad skola heter. Det är skönt att allt har dragit igång, det tycker jag verkligen, men min hjärna och min kropp har lite svårare att hänga med. Ta bara en sådan sak som att ta sig upp på morgonen. I morse hade jag ställt klockan på 8, vilket egentligen inte borde vara en jobbig tid att ta sig upp till. Men vad hände, jo jag snoozade en timme!! En timme! Klockan 9 klev jag upp och var alldeles tung i kroppen, ögonen tittade i kors och jag funderade över hur det här ska gå!? Jag antar att jag kommer vänja mig om nån vecka eller så, men än så länge kan jag konstatera att det är otroligt svårt att ta sig upp på morgonen. Och ännu svårare är det att ta tag i saker som borde göras. Just för tillfället är det inte jättemycket men det är ändå saker som ska göras. Kanske är det så att jag har för lite att göra och på grund av det vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Eller så är det helt enkelt för att jag inte har haft något speciellt att göra i mer än månad nu...
Jag tror att jag börjar med en god lunch i alla fall. Det hjälper nog! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0