Back in business

Just ikväll känner jag mig lyckligt lottad. Att lilla jag kan få ha en sån underbar vän som dig. Det gör mig otroligt glad. Och lite ledsen att vi inte bor närmare varandra. Piteå - Skövde är ju några mil...
Ett samtal över vårt telefonnät kan hjälpa så mycket! :)
Den här veckan har bara börjat och jag känner att det kommer bli en lång vecka med mycket olika innehåll. Här gäller det att vara effektiv som bara den och verkligen se till att saker görs när de ska göras. Annars hamnar man efter och det vill jag inte.
Var ju som sagt hemma i Övik i helgen och hjälpte till med en flytt. Det gick otroligt smidigt och vi hade flyttat allt som skulle flyttas på ungefär 10 timmar. Med några avbrott för mat, trevligt umgänge med en härlig släkt och lite sömn förstås. En bra och avkopplande helg på många sätt. Kändes skönt att komma hem en sväng, få något annat att tänka på och såklart umgås med päronen, katten och släkten. Var otroligt trevligt!
Nu är det nog dags att tänka på refrängen till sängen snart. Ska upp med tuppen imorn hade jag tänkt. Får se hur det går med det... :)

Kommentarer
Postat av: ida j

PUSS!!!!

2009-09-29 @ 08:41:02
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0