Min helg

Tar en liten mikropaus i mitt arbete med att få min lilla hemtrevliga lägenhet hemtrevlig igen. Disken har hopat sig hela helgen, då jag inte haft någon som helst tid till att röja undan den. så mamma, jag har haft ett sånt där berg igen!;) Men nu är det snart borta. Sedan har jag lyckats få bort kläderna som jag kastat runt omkring mig varje gång jag bytt om, som jag tydligen gjort ett x antal gånger den här veckan. Ett bröd ska också bakas hade jag tänkt plus en genomdragning med dammsugaren. Dammtussarna har bildat någon slags pakt mot mig. De kommer tillbaka allt tätare nu tycker jag! Jag har även hunnit med lite skolgrejer och ett rep på 4 timmar tidigare idag, så lite mör känner jag mig just nu måste jag erkänna. Tur att resten av kvällen bara kommer innehålla mysiga saker; kvällsfika, kladdkaka, film och bästa systerystern! :)
Gårdagen innehöll också rep, från kl 10! Gick riktigt bra men trött var jag. Som tusan! Avslutade dagen med en härlig middag med syrran. Även om vi bor på samma område och går på samma skola, hinner vi liksom inte alltid med att umgås på riktigt. Så det gjorde vi igår!
Fredagen var otroligt trevlig! Verkligen. Vid lunch-tiden satte jag och Bea oss i deras superford och drog upp mot Luleå för lite shopping. Var supertrevligt! När vi kom hem igen åt jag middag med syrran sedan var det förfest hos Bea och efter det gick vi vidare till Kåren. Där spelade ett band Mando Diao och de spelade väldigt bra. Svängigt! Gillade körarna skarpt! ;)
Fredagen var också den kväll jag kommer komma ihåg ett bra tag framöver. Jag hade så otroligt roligt och jag kände mig som mig själv för första gången på väldigt länge. Ville inte riktigt att kvällen skulle ta slut när vi gick hem från kåren, men man ska ju sluta när man är topp sägs det ju! ;)
Om tre dagar åker jag hem till Övik igen för att träffa mina kära föräldrar och jag kan inte säga det för många gånger; det ska bli så skönt!!! Jag vet att tjatar om det, men jag längtar verkligen! :)
OCH, jag har bokat en resa till Skövde nu! Here I come you guys down south! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0