Kära dumburk

Sitter och försöker installera nya Sims på min dator men det går verkligen inte bra för mig. Min dator bara bråkar. Den vill inte ta installationsfilen och sen hänger den sig emellanåt och man måste starta om och hålla på. Sen tror jag i och för sig att installtionsfilerna kanske inte är de bästa. Men datorn ska inte bråka såhär mycket ändå.... Kort stubin har jag idag med. Blä!

05.00 i morse ringde alarmet på mobilen. Det var dags för mig, en otroligt trött tjej som bara sovit 4(!) timmar, att kliva upp och åka på jobbet. Ingen rolig känsla att behöva kliva upp och jobba av alla saker, när man helst av allt bara vill ligga kvar under täcket. I värmen. Men jag fick lov att kravla mig upp och klä mig, käka lite fil och sen åka iväg till jobbet. 
När jag kom på jobbet så fick jag börja med att packa upp bananer i nästan en och en halv timme. Det blev ett riktigt fett berg kan jag säga. Mycket bananer! Sen var det mer uppackning av varor och nästan två timmar i kassan som gällde och vid 11-tiden kunde jag gå hem. En kort och skön arbetsdag! :)

Efter lunch åkte jag och syrran ner på stan och kikade in rean lite. Hittade ett par coola, rosa chinos. Tänkte att det kunde vara roligt att ha något färgglatt i sommar. De är verkligen rosa, ceriserosa. Men snygga.


Väl hemma i Kroksta igen blev det middag och en tupplur. Oj oj oj va trött jag var när jag slog igen ögonen där jag låg i soffan. Och så otroligt skönt det var att sova en stund. 

Nu ska jag försöka mig på The Sims igen, får se om jag har bättre lycka den här gången eller inte. 

Kommentarer
Postat av: ida

åh vilka snygga chinos! jag vill med ha ;)

2009-06-17 @ 23:14:25
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0