Måndagmorron

En härlig och lugn morgon är det för min del just nu. Visserligen börjar det övergå till förmiddag men ändå.. Jag sitter i morgonrocken i soffan med datorn i knät och bara njuter av en lugn morgon!:) Passar dessutom på att uppdatera bloggen efter helgen som gått.

Fredagen började bra med en sovmorgon. Kommer inte riktigt ihåg vad jag spenderade min dag med att göra.. Efter middagen gick jag iallafall till en tjej i min klass som hade födelsedagsfest. Där fick jag kladdkaka och satt och pratade lite med några från klassen. Efter tio nångång drog vi upp till skolan där det var konsert. Där träffade jag Alma som jag hängde med sen resten av kvällen! Det var en trevlig och lyckad kväll med bra musik och härligt umgäng!:)

Eftersom det blev lite sent på fredan råkade jag sova till 12 på lördagen.. Väääldigt skönt! Sen gjorde jag inte så mycket, gick en liten promenad, såg lite tv, gjorde mat osv. Strax före 23 följde jag med Alma och Andreas ner på Kalles för att lyssna på Alma och Larsa som var trubadurer. Det visade sig bli en ordentligt trevlig kväll! Först var det bara jag, Andreas och Hampus som satt och lyssnade på trubadurerna och hade trevligt. Sen kom det en hel drös med folk från skolan som vi hängde med resten av kvällen. Very nice!:) Det blev dock sent den här kvällen med, efter en vända på MAX-drivein och allt. Kom i säng strax före fyra vilket ledde till att jag sov till halv ett på söndagen. Men det gjorde inte så mycket.

Söndagen fick bli städardagen hade jag bestämt. Jag dammsög hela lägenheten, städade toaletten och rengjorde fläktfiltret(!) på bara en och en halv timme. Sen blev det matlagning och samtidigt som det gjorde jag mig iordning för gospelkonsert i Norrfjärden. Message Divine spelade på gudstjänsten kl 18.00 . Det var helt gudomligt bra! Jag hade rysningar hela tiden när de spelade. Satt där i kyrkbänken och saknade gospelmusiken så otroligt mycket. Man blir så glad och varm inombords av musiken och budskapet. Kvällen var verkligen pricken över i:et för den här helgen som varit väldigt rolig!

Nu ska jag ta tag i denna dag och göra en massa nyttiga saker!:)
Ha en bra dag alla därute!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill läsa meeeeeeeer, skriv meeeeeer! ;)

2009-01-23 @ 18:54:25
Postat av: Anonym

Ja...nu är det snart måndag igen;)

2009-01-25 @ 17:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0