På begäran av...

Ida, som vill att jag ska blogga varje dag, skriver jag nu det första inlägget i mitt försök att just blogga varje dag. By the way, Ida; glasögonen var jättesnygga på dig!! ;)

Har nästan precis klivit upp och känner fortfarande sömnen grusa sig lite i ögonen. Så går det om man väljer att vara vaken till halv två natten före, man sover alldeles för länge dagen efter. Men det gör inte så mycket.
Var ju tänkt att jag skulle åka till Piteå idag, för ungefär 20 minuter sedan, men jag ångrade mig i sista sekunden faktiskt. Åker upp på måndag istället tillsammans med syrran och hennes gigantiska resväska proppad med kläder. Det blir nog jättebra tror jag.

Igår fyllde min faster 40 år och vi var där och grattade henne, åt god mat och käkade tårta. Mycket trevligt! Jag drog dock iväg en sväng vid 20-tiden för att se den sista av Bourne-filmerna med Elin. Den var grymt bra, som de första två filmerna. Spännande rakt igenom liksom.

Ska väl försöka ta tag i den här dagen och göra den till något bra. Börjar nog med lite frukost och sedan får vi se.
Have it nice!

Kommentarer
Postat av: ida

Härligt bruden! :) Vad trevligt med Ö-vik hela helgen.. Passa på att njut över att vara hemma. Jag är lite avis ;) Puss!

2009-08-14 @ 11:42:26
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0