Keep On Walking, Astronaut!

Börjar med att säga att Salem Al Fakir är ett geni. Han skriver otroligt bra låtar. Keep On Walking (som var med i melodifestivalen när den besökte Övik) och hans låt Astronaut är fantastiskt fina låtar. Leta rätt på dem på Spotify och skruva på högsta volym och bara njut. Det gör jag just nu :)

För övrigt har jag idag, måndagen den 8 mars, inlett min mest hektiska vecka på länge. Jag har något inplanerat från morgon till kväll hela veckan. Jag har världens tur dock som får syssla med det jag gör. Spela musik och umgås med fina människor hela dagarna ska jag absolut inte klaga på. Verkligen inte!

Queenkonserterna i helgen gick jättebra. Det var väldigt roligt och vi hade otrolig publik båda kvällarna. Roligt att få vara med säger jag :)

Avslutar med texten från refrängen i Keep On Walking

I was aiming for the sky
Ended up flat on the ground
But once again the sun is rising
I better keep on walking

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

jag tror minnsann jag hörde dig igår^^,

Lyssnar på hans nya nu. Är lite delad om vad jag tycker om den plattan..

2010-03-09 @ 08:22:04
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Postat av: ida

vinner inte han melodifestivalen med denna underbara låt så slår jag sönt tv:n

2010-03-09 @ 11:12:06
URL: http://idaj.blogg.se/
Postat av: Josefine´s life!

Nej vad mysig blogg du har tjejen :D /josefinenordin

2010-03-29 @ 20:42:46
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0