It's gonna get better

Jag är förkyld. Igen! Hur kul är det egentligen på en skala!? Kanske är det kroppens sätt att tala om för mig att jag borde lugna ner mig lite och inte stressa så mycket... Är dock inte så lätt när jag har tusen saker att tänka på och göra. Om några veckor får jag ta det lite lugnt. Kanske till och med åka hem till Övik för lite avkoppling :) Vore ju riktigt nice!!

Gospelmusiken är min räddning just nu. Det är den som peppar mig och taggar mig att orka. Och vilken pepp!

Lyssna på det här när ni får tid:

Magnificent and Holy - Israel & New Breed
Saved By Grace - Israel Houghton
Souled Out - Hezekiah Walker
Bless The Lord (Son Of Man) - Tye Tribbett
Bless The Lord oh My Soul/He's Worthy - Judith Cristie McAllister
Celebrate - Smokie Norful
My Heart Is For You - Fred Hammond
Better - Kirk Franklin
Några stämningshöjare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0