Idaho

Som ni ser är designen på min blogg ny. Liite mer färger än den som var tidigare. Jag tackar min kära vän Ida som gjort allt detta! Visst är hon duktig!? :) Jag är mycket nöjd! Idas blogg kan ni hitta här

Sitter hemma i soffan just nu och softar. Dagen har varit rätt lång och jag har inte varit på topp direkt. Men vi hade ett roligt gospelrep på förmiddagen och jag ser fram emot repet imorn tillsammans med kompet :)
Önskar också att jag hade lite mer motivation för tillfället till att undervisa mina elever. Jag vill ge dem så mycket kunskap men jag har bara inte motivationen till det. Vet inte vad det beror på...

Nu tar jag mig en liten chokladbit och lutar mig tillbaks i soffan med en serie.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag skulle tänka mig att det känns aaaaningens roligare att blogga nu när det ser så fint ut här tittar runt. Ida är jätteduktig! Kul att du fick så fint! =)

Hoppas att du inte snöar bort där uppe! Kram

2010-02-05 @ 08:46:48
URL: http://countryupnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0