My god, min kropp värker!!

Påskhelgen har spenderats i Svanstein, Övertorneå, tillsammans med Fourplay och vilken helg det har varit! :)
Det har varit många timmar i bil, mycket roddande och riggande, en massa skidåkning och en del sömn - kanske för lite med tanke på att jag fortfarande är sjukt trött!

Jag är i alla fall väldigt nöjd över helgen som varit. Har haft otroligt roligt med grabbarna och även träffat nya trevliga människor. Trevligt! Plus att jag har åkt snowboard för första gången!! Det var roligt men riktigt svårt. Jag låg nog mer i backen än vad jag stod upp kan jag säga...

Här är lite bilder från helgen och med det avslutar jag detta inlägg. Är för trött för att skriva just nu....


Christopher redo för backen!


Lite dimmigt i backen men kul :)


Tobbe vilar ut efter en dag i backen


Jag fick mig ett par glasögon så jag kunde titta ordentligt i backen.
Det gick ju så fort.... ;)


Bildbevis på att jag åkt bräda ;)

Nu ska jag se Sällskapsresan!


Kommentarer
Postat av: Anneli Björklund

Jag åkte bräda på jullovet. Det var kul, men det gjorde så ont!

2010-07-22 @ 19:06:18
URL: http://vanligadagarochsant.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0