Ett blogginlägg mitt i natten

Den här fredagkvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Egentligen hade jag inte planerat något för det första, men sen när det kommer upp lite spontana planer så bygger man ändå upp förväntningar på kvällen och man tänker på hur den kommer ta sig osv. Jag säger absolut inte att kvällen var dålig på något sätt, men vissa saker stämde inte riktigt för mig ikväll. Tyvärr tänker jag inte dela med mig av några smaskiga detaljer så det enda jag säger är att det inte blev som jag tänkt mig.
Nämen, jag kanske ska krypa ner under täcket. Morgondagen kommer bli lång och innehålla mycket sång. Rytmisk Vokalensemblekursen drar igång och det ska bli riktigt spännande faktiskt. Är lite smått pirrig inför det! :)
Som sagt, sov gott världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0