Torsdag igen då

Ja precis som rubriken säger så är det torsdag igen. Veckorna bara susar förbi och jag känner att jag inte riktigt hinner med faktiskt. Så mycket som ska göras hela tiden och timmarna bara försvinner. Jag har dessutom tappat lite av min inspiration till det mesta för tillfället. Hoppas på att den snart ska komma tillbaka så att jag kan ta itu med allt som ska göras och allt det roliga som jag klurar på i mitt huvud :)
Idag ska jag träffa min andra sångelev för första gången. Ska bli spännande! Jag undervisar just nu en kille och en tjej i metodikkursen som jag läser. Vore kanske spännande och lite nyttigt att undervisa fler, men det är ju det här med tid som man ska ha också. Den lilla detaljen...
Igår fick jag också ett samtal från en kille i ett lokalt coverband. Han frågade mig om jag kunde vara med dem och sjunga resten av den här hösten då den ordinarie sångerskan hoppat av. Jag sa ja så just nu har jag ungefär 7 gig inbokat med dem. Ska bli riktigt kul men också en utmaning för mig. Har aldrig någonsin sjungit med ett coverband. Men det ska jag fixa! :)
Förra veckan var jag och klippte mig också. Klippte till en fin liten snedlugg som jag länge velat ha. Sen klippte hon bort nästan en decimeter av mitt hår för att det var så otroligt slitet.
Såhär ser jag ut nu:
Nu ska jag ta tag i mina sångläxor.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: ida j

Fining!!

2009-10-08 @ 12:07:29
URL: http://idaj.blogg.se/
Postat av: Jo

Mäh, vad är det för ett coverband??:) vi som pratade om det igår! Vilken grej!! Vad kul för dig! Puss

2009-10-08 @ 13:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0