This weeks changes

Den senaste veckan har minst sagt varit tumultartad för min del. Har hänt en massa saker som gjort att jag börjat fundera på vad som egentligen försigår. Är det tänkt att det ska vara såhär? Är det här planen?
För en vecka sedan gick min farfar bort och jag har fortfarande inte fått träffa min familj eller min släkt efter det som hänt. Har så otroligt mycket att göra hela tiden att det inte finns någon lucka någonstans som gör att jag kan åka hem. Vore skönt att kunna göra det..
De senaste dagarna har det uppstått situationer som gjort att jag verkligen känt mig arg och upprörd. Ska det verkligen gå till såhär? Är det här okej? Tänker inte gå in på några detaljer alls, men jag ställer mig bara de frågorna.. Jag fattar ingenting känner jag. Kan bara vara upprörd just för tillfället!!
Kanske dags att ta tag i disken nu, ett sätt att skingra lite tankar och kanske komma på bättre humör. Dagen kommer ju ändå faktiskt innehålla mycket roligt. I helgen är det vokalensemblerep igen och vi ska få ha workshop med en kvinna från en finsk vokalensemble. Hon ska tydligen vara otroligt bra så det ska bli spännande. Sedan blir det konsert på kåren senare ikväll och efter det får vi se vad som händer. Nåt häng någonstans kanske! :)
Ett låttips som avslutning:  Stir It Up - Patti LaBelle

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad jag känner igen mig i det där med tiden! När det blir för mycket att göra spelar det inte så stor roll att en hel del av det är "roliga saker", man är för upptagen med att försöka bli klar med allt att man missar att njuta av det som händer samtidigt som man känner en skyldighet att liksom tycka att det är roligt ändå. När det dessutom händer tråkiga saker som dödsfall i familjen så är det ännu viktigare än någonsin att vara i nuet och slänga ifrån sig allt oviktigt till förmån för det man verkligen behöver. Vad kommer spela någon roll om ett halvår? Vad kommer du komma ihåg och vad kommer ha gett något i långa loppet?



Hoppas allt löser sig!

2009-10-10 @ 12:46:28
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0