It's one of those days.

Luan väntar på att färdigställas, eller egentligen fortsättas på, men jag skriver färdigställas då det känns mer peppande för mig själv. Har läst lite i två utav de fyra böckerna vi ska koppla vårt utvecklingsdokument till. Ganska intressant det stom står skrivet där, men hur i hela världen ska jag kunna koppla det till mitt utvecklingsdokument där jag ska skriva om mina styrkor och svagheter inom utvecklingsdokument och konflikthantering? Hjälp mig någon!! Himla lua....
För övrigt så måste jag säga att jag mår bättre än vad jag gjort den senaste tiden. Många saker känns lättare och jag känner mig gladare. Men jag känner också att jag behöver motivera mig själv till saker hela tiden, då jag oftast tycker att saker känns jobbiga och smått ointressanta. Jag måste också öka min kunskap på vissa områden, där jag verkligen tvivlar på mig själv och min egen förmåga. Jag vet allt det här om mig själv så nu är det bara att sätta igång att peppa och utvecklas. Men när ska jag hitta den tiden tro? Finns knappt någon tid att umgås med kära systeryster ens en gång. Inte finns det någon tid över till att känna att något är roligt heller. Det är hela tiden en massa måsten. Var där den tiden, planka de här 20 låtarna, lär dig att genomföra ett utvecklingssamtal, öva järnet och allt annat som man måste hinna med. Usch vad jag klagar, men det är en sån dag idag. Jag får klaga.
Jag tycker egentligen att det är kul och givande när man har mycket att göra. Blir oftast sporrad utav ett fullt dagsschema. Men inte idag. Inte idag.
Om en vecka får jag komma hem. Det känns otroligt skönt! :)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Sätta gränser is the shit!

2009-10-14 @ 22:05:08
Postat av: Josie

Vad duktig du är som har tagit tag i Luan på riktigt!! Jag sitter nu och försöker, men inte är det kul inte! Puss

2009-10-15 @ 13:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0