Home sweet home

Onsdagkväll för lite mindre än en vecka sedan känns ju riktigt långt bort just nu. Det var då jag kom hem till kära Övik för en veckas vila. Men nu har det snart gått en vecka, och den veckan vill jag säga har gått jäääättefort! Var tar all tid vägen egentligen? Snart är jag tillbaka i Piteå igen, tillbaka i den gråa vardagen. Ska kanske försöka göra vardagen lite mer färgglad när jag kommer tillbaka. Hur man nu lyckas med det när det bara blir mörkare ute... Det får bli ett projekt för sig.
Har det hursomhelst jättebra här hemma. Man får sova ut, äta mammas goda mat, umgås med släkten, kela med katten och bara vara. Bortsett från en tung, jobbig men fin begravning i fredas, så är allt bara bra. Febern som kom i torsdas, hälsade bara på en snabbis och åkte sedan vidare upp till Piteå tror jag ;) Nu har jag bara lite hosta kvar emellanåt. Men det kan jag leva med!
Nä, nu är det dags för ett avsnitt av One Tree Hill.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0