Vad är oddsen??

Det här är ju så typiskt mig. Att gå och bli sjuk innan något stort och speciellt. Igår fick jag feber och det var tänkt att jag skulle åka ner til Umeå idag för att hjälpa till med förberedelserna inför Ida och Samuels bröllop. Men det gick ju inge vidare direkt... Istället har jag suttit på häcken hela dagen och inte gjort nån nytta. Det komiska i detta är att syrran också har blivit sjuk, hon ligger också i feber. Vad är oddsen för att man blir sjuk samma dag egentligen??

Imorn hoppas jag att jag mår prima för då bär det av mot Umeå! Jag kan inte riktigt förstå att de ska gifta sig om två dagar! Va sjukt fort tiden har gått. Känns som att det var igår de förlovade sig och började prata om bröllop. Och här står vi nu. Det ska bli jätteroligt. Jag har en känsla av att jag kommer gråta under vigseln, blödig och känslig som jag är. Gäller att vara redo med en näsduk eller liknande för att torka tårarna. 

Nu ska jag nog försöka packa klart inför helgen. Behövs inte så mycket men jag har en luftmadrass som ska få plats så jag måste packa smart. Sen ska jag göra kvällsfika, det ska bli gott. Det hade också varit gott med spenat/tomat/potatis chipsen från LA! :)

Take care everyhopa!

Kommentarer
Postat av: zerri

Hoppas du blir frisk då! :) Ha så kul på bröllopet!

2009-05-28 @ 19:27:14
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0