En lugn morgon

Det här med lugna morgnar (stavas det så!?) är ju bland det bästa som finns. 
Idag klev jag upp strax före halv nio. Har ingenting inplanerat förrän kl 11 idag så jag tänkte att jag skulle ta förmiddagen till att lyssna igenom lite låtar. Att kunna sitta och äta frukost i lugn och ro utan att kolla på klockan och undra om man kanske borde göra sig klar, tidsoptimist som jag är, är ju otroligt skönt. Plus lite härlig musik i bakgrunden och solen som lyser in genom fönstren (väldigt skitiga fönster dock). En riktigt bra start på dagen känner jag!

Idag ska vi repa lite stämmor till Almas konsert nästa vecka. Det får ni inte missa, tisdag kl 19.00 på kåren, Alma och Countryorkestern. :) 
Efter lunch sätter vi oss med vårt kära grupparbete i luan igen. Vi har kommit en bra bit på vägen så jag tror nog att vi kan hinna klart det till nästa vecka. Hoppas jag iallafall!

Idag är det dessutom bara en vecka tills jag drar iväg. Ska bli så skönt och roligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0