Varför ska man tänka och fundera så mycket??

Jag borde verkligen sova nu. Timmen är sen och jag är riktigt trött. Men det är något som håller mig vaken ändå, trots dessa faktorer. Kanske har John Blund inte lyckats med sitt jobb ikväll.

Tror att jag har mycket som snurrar i mitt huvud just nu faktiskt. Många olika tankar om sommaren, hösten och min framtid, om mig själv och om mycket annat. Kan vara lite svårt att sova då man, som jag ofta gör, funderar alldeles för mycket på saker som dessa. I sådana här lägen är det bra med fin och underbar musik. Som Sara Bareilles som spelas just nu. 



Imorgon ska jag ta tag i mitt liv. 


Låttips: City - Sara Bareilles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0