Oh crappy day...

Sitter och ser film med pappsen. Inside Man med Denzel Washington. Jag har sett den förut men den är grymt bra. Jobbat har jag gjort idag också. En hektisk dag faktiskt. Alla kassor la av vid middagstid. Det var lite tokigt. Köerna blev bara längre och längre... 

Imorgon åker jag upp till Umeå för att hänga med Ida. He blir nice! Längtar mycket :)

Ska tillbaka till filmen nu en stund innan jag måste lägga mig. Jobbar kl 06.00 imorn bitti. Hoppas att morgondagen blir bättre än denna.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ida

morgondagen blir grymt mycket bättre, för du kommer hiiiit! jag längtar jättejättemycket! puss!

2009-06-23 @ 00:56:02
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0