Kalla tår

Sitter nu vid min dator hemma i vårt... matrum kan vi kalla det. Har nästan nyss fått upp värmen i mina tår. Det blev en kväll utomhus som jag inte alls var beredd på. Hamnade på ett 40-årskalas då jag skulle hämta hem mamma. När man sitter stilla mestadelen av tiden är Conversedojjor inte så varma. Man blir lite lätt fuktig och kall kan jag säga. Men när man får komma hem och in i värmen blir det genast bättre.
Nu sover mamma och jag väntar på att pappa ska komma hem. Han har varit och spelat med ÖBB på balen ikväll. Börjar som bli lite smått sömnig känner jag nu också.. Ögonen är lite grusiga som jag brukar säga. :)

Imorrn (söndag 14/6) kommer tydligen Per-Erik Hallin hit och spelar. I Domsjö kyrka. Det ska jag gå och lyssna på. För er som inte vet vem han är så är han för det första en väldigt bra pianist, som bland annat spelat med Elvis under hans gospelkarriär. Hallin spelar, och sjunger ska jag tillägga, som en jag vet inte vad. Han är fantastisk! Så ni som läser detta och bor i Övik - Åk till Domsjö kyrka imorrn kl 20.00 och lyssna på Per-Erik Hallin. Jag kommer definitivt vara där!

Sen har jag en liten fundering... Hur länge brukar man gå och flagna efter att man bränt sig i solen egentligen?? Jag brände mig ganska rejält när jag var i LA och jag flagnar fortfarande på mina ben. Det är nu 3 veckor sedan jag kom hem. Själva processen, med skinnbyte och allt är väl inge farligt, det gör ju inte ont eller nåt, men det ser ju bara så konstigt ut. Massa löst skinn liksom... 

Nog om det..
Idag har jag känt en stark känsla av att jag vill göra något mer utav mitt liv. Låter väldigt djupt men det jag menar är att jag inte bara vill gå i skolan och göra det jag ska och sen inget mer utöver det. Jag skulle vilja göra saker utanför skolan som är nyttiga och som ger mig något, som kan få mig att känna mig duktig. Svårt att förklara vad jag menar, helst när man kanske inte själv vet exakt vad man vill göra... men så har jag känt idag iallafall. Inte första gången som jag känner så dessutom. Har funderat på allt detta ett tag nu. Vi får helt enkelt se vad det kan bli för något av allt, vad jag hittar på! ;)

Nä kära vänner, time to go to bed I believe! 
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0