Ida och Samuel

Så var man då tillbaka i Piteå igen, efter ännu några dagar på resande fot. Den här gången var destinationen Vännäsby och min bästa väns bröllop. Det var verkligen ett helt underbart fint bröllop. Ida var fantastiskt vacker i sin klänning och Samuel var stiligare än stiligast. Vilket par alltså! :) Bröllopet var väldigt roligt, fint  och känslosamt. Såsom ett bröllop ska vara kanske. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå att de nu är man och hustru. Det är coolt! 

Hade tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder men då jag har knäppt med syrrans kamera och inte har någon kabel för att föra över bilderna till datorn, funkar det inte så bra... Så ni får vänta på bilderna tills jag kommer hem till Övik. Vilket för övrigt är väldigt snart. Ska bli otroligt skönt känner jag nu, att få komma hem. Har inte jättemycket att göra här just nu och i mitt liv just nu känns det väldigt lägligt att få åka hem till familjen...

Idag lyser solen också och jag tror att det är riktigt varmt och skönt ute. Jag ska nog ta mig ut snart, när jag ätit lite frulle. 

Ha en bra dag alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0