Här ska ni få se

Idag har jag varit hos tandläkaren. Det gick väldigt smidigt och jag hade inga hål. Yes! Tog cykeln ner till stan vid 13-tiden, hade tid hos tandläkaren 13.30. Fick komma in vid kvart i, var klar prick 14.00. Det var snabba ryck! Sedan strosade jag runt på stan lite, tittade lite på alla ungdomar som hänger på stan nu innan studenten. Jag köpte även  födelsedagspresent åt syrran som fyller år på lördag. Nu i eftermiddag har jag suttit i solen några timmar, vilket var hur skönt som helst. Jag hoppas på att solen är framme imorn med så jag kanske får sola lite mer. Nu ikväll har jag hjälp pappa lite med att måla huset. Det var lite svårt. Jag fick den lilla penseln och målade närmast teglet och det var inte så lätt att undvika att måla på teglet. Men det gick!

Jag har inte så mycket att göra ikväll så jag fördriver tiden lite med att ladda upp några roliga, fina, fula, vackra bilder!

Såg en cool Lifeguard-bil på stranden i Santa Monica, LA

En snygg brud som precis blivit fru!

Jag grimaserar lite fult framför kameran

Återigen Santa Monica. Så otroligt vacker!

Men det här är ju minst lika vackert. En sommarkväll i stugan

Hmmm....

Nu ska jag gå och hitta på nåt att göra innan jag ska sova. Får se vad det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0