En halvkass dag

Haha, vilket inlägg jag lämnade ut i etern igår kväll. Hade nog inte många tankar bakom det inlägget tror jag...

Idag har varit en halvkass dag. Inget har varit bra och jag har bara känt mig dålig och ful. Jag har gått runt och tänkt på saker som jag inte borde tänka på men som är väldigt lätt att ägna tankarna åt. Komplicerat... Det enda som förgyllt dagen har varit solen och värmen. Sitter just nu på altanen på baksidan och njuter av den sista solen för kvällen. Den är på väg ner snart och man känner att det blir snabbt mycket kyligare än tidigare. Men himlen är fortfarande blå och jag ser inte ett enda moln. Mycket härligt. Plus att min katt ligger bredvid och snarkar för fullt! :)

För en stund sedan var jag på G och tänkte ta mig en promenad runt en sjö, men så kom jag på att mina träningsskor ligger i bilen. Bilen i sin tur har mamma så jag har nu väntat på mina skor i snart en timme. Får se hur taggad jag är på den där promenaden när hon kommer hem.  Hoppas på att solen fortfarande är uppe då.

Nu ser jag att batteriet håller på att ta slut på datorn så jag tackar för mig tills vidare. 



Kommentarer
Postat av: S

Muu. det där gillade jag inte.. "Inte många tankar bakom inlägget" Pyttsan!

Du hade bara listat ut hemligheten, hemligheten är S !

2009-06-29 @ 21:11:12
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, ja jag kanske hade gjort det!:) jag menade nog mer att jag inte egentligen hade tänkt från början att jag skulle skriva om bokstaven S!;)

2009-06-29 @ 23:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0