Bröllopsbilder

Jag är ju en sån person som sparar på saker och ting eftersom jag oftast tänker att 'det här kan vara bra att ha sen nån gång...' I många fall behöver jag aldrig just den saken som jag sparar, men den här gången behövde jag det. 
Jag pratar om en USB-kabel till syrrans kamera. Hittade min gamla kabel till min gamla kameran i en låda och gissa om den passade till syrrans kamera. Så nu kommer det lite bilder! :)


Ida hemma på Haga innan vigseln


Fru och Herr J får ris kastat på sig utanför kyrkan


Det var varmt ute i solen


Herr och Fru J - så underbart fina!


Brudnäbben Signe, Bruden Ida och Brudtärnan Therese


Systra min var också där :)

Mums med bröllopstårta!


Blommorna i buketten - fint! :)

Hela dagen var verkligen en liten saga. Alla var så fina och glada och allra finast var ju såklart brudparet. 
Stort grattis till er igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0