Bokstaven S är fin..

Söndagkväll 00.17

Solen har värmt hela dagen och jag har blivit ännu brunare.

Svetten har runnit både på solfilten och under cykelturen till jobbet. 

Svetten fortsatte att rinna på jobbet. 

Solen fortsätter förhoppningsvis att lysa imorrn då jag är ledig.

Staden kanske kan bjuda på något roligt under min lediga dag, man vet aldrig :)

Sången Between The Lines med Sara Bareilles etsar sig fast ganska lätt på min hjärna. Fin!

Ska nog sova nu....



Solnedgången ikväll när jag cyklade hem från jobbet var by the way väldigt fin :)

Kommentarer
Postat av: S

Ja visst är den! :) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSofie! :)

2009-06-29 @ 10:18:05
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0