Sé futurre (med franskt uttal!)

Vad kommer egentligen hända härnäst i mitt liv?? Jag har verkligen ingen som helst aning om vad den närmaste framtiden innehåller för min del. Kanske är bra att man inte vet så mycket men det skulle vara skönt att veta nån liten detalj. Kommer höstens skolarbeten vara tunga? Hur kommer mina sånglektioner gå? När kommer snön...? 

Nä men lite såna tankar har simmat omkring i mitt huvud de senaste dagarna, om vad framtiden kommer ge mig och kanske också vad jag kommer ge mina vänner och min familj. Pratar då inte om materiella ting utan på ett annat plan. Nu blev det nog lite flummigt märker jag... Kanske märks att jag har mycket tid till att tänka på jobbet! :)

Det jag vet är att jag kommer vara ambitiös utav h**vete!!! Har lovat mig själv det nu i sommar att jag ska jobba hårt till hösten. Jag vill bli en riktigt riktigt bra sångpedogog och då behöver jag mycket kött på benen, vilket jag hade tänkt skaffa mig med början till hösten. Tog med mig en sångteknikbok hem över sommaren men den har jag än så länge inte öppnat som jag planerade. Så jag får ta tag i det senare, när jag kommer upp till Piteå kanske. 

Ojoj, har så mycket just nu som jag vill göra. Vet inte riktigt var jag ska börja bara. Får sortera ut mina idéer och lägga upp någon strategi kanske. Det får bli mitt göra den närmsta veckan. Jobbar mest kvällar den här veckan så jag har heeela dagarna nästan på mig att komma på en bra plan. För mitt liv!! :)

Planen för resten av den här kvällen är följande: 

Få bort systeryster från pianot
Ta en biltur till stan
Hyra film
Skratta åt syrran (hon har världens trötthumor ikväll! :D)
Sova gott någonstans vid tolv-snåret ikväll

Imorrn ska jag hänga med mina kära vänner Beatrice och Philip. He bli gödat!

På återseende kära ni

By the way, har börjat fundera på vilka som följer min blogg. Vore roligt om ni la en liten kommentar ni som gör det! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

jag har dig på Bloglovin så jag tittar in så fort du uppdaterat ! ;)

2009-07-11 @ 21:59:59
URL: http://sojf.blogg.se/
Postat av: johan

jag brukar kolla vad du har för dig! Roligt att få läsa dina tankar:)

2009-07-13 @ 00:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0