Helgen v. 27

Ja så var det då fredag igen. Veckorna går faktiskt ruggigt fort nu när det är sommar och fint väder. Tycker det var ganska nyss som jag åkte hem hit för sommaren men det är ju typ fem veckor sen eller nåt sånt. Vad har jag hunnit med under de veckorna egentligen?

Hursomhelst, i helgen ska jag jobba, fredag lördag och söndag. Blir bra med pengar när det är helg. Så imorrn klockan 17.00 är det bara att dra på sig blåskjortan igen och sätta igång och packa upp varor.


Hamnen var trevlig ikväll. Köpte glass med syrran och lyssnade på High5. Var mysigt! Sedan fick vi mat på MAX av min farmor och farfar. När vi hade ätit sa de: " Ja nu har vi varit på ett nytt ställe här i stan!" Så söta! :)

Godnatt hörrni! 
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0