Att man aldrig lär sig

Igår låg jag, syrran och Ida på stranden ganska många timmar. Solen värmde men det var lite disigt så vi trodde inte riktigt att det skulle ta på oss. Men det gjorde det, flera gånger om. Ida brände sig på ryggen, som blev knallröd senare på kvällen och jag brände mig på baksidan av låren (Igen!) och på rumpan. Det gjorde lite ont igårkväll när jag skulle sova men det bästa av allt är att när det röda har lagt sig har jag nog lyckats jämna ut de fula strecken jag fick i usa. Äntligen! :) Tur är dock att smärtan inte var lika hög som den brännan. Det var verkligen outhärdligt, kunde ju typ inte sitta på en eller två dagar utan att det gjorde ont. Men jag skulle nog ha smörjt in mig med lite solskyddskräm igår ändå. Att man aldrig lär sig som sagt...

Nu är det dags för lite lunch och sen ska jag göra mig klar lite för att åka på jobbet. Har varit ledig nu i två dar så det känns lite motigt att ta sig iväg. Men det ska nog gå bra! Är ju ledig imorn igen så jag ska inte klaga. Sedan blir det jobb hela helgen och på söndag åker jag upp till familjen i vår sommarstuga. Ska bli härligt, jag har inte varit där på jättelänge nu. Är så underbart att vara där på sommaren. Lugnt och fridfullt och vackert framförallt! 

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0