21 juli 2009

Så kom då dagen då jag skulle jobba mina sista timmar för den här sommaren. Dagen började lite segt efter att klockan ringt tre gånger och jag, väldigt yrvaken, får lov att kliva upp klockan 05.15!! Gjorde mig iordning, åt frukost och körde iväg till jobbet. De 7 timmar som jag skulle jobba flöt på i lagom takt, vilket var skönt. När klockan slog 13.00 stämplade jag ut för i år. Skönt! :)

Nu sitter jag och försöker hålla ögonen öppna framför dumburkarna (TV:n och datorn). Funderar dock på att faktiskt lägga mig för att sova en skvätt. Det kommer ju en dag imorrn med och den börjar med en promme med Elin. En bra start med andra ord! :)

Så, god natt alla ni där ute!


Tror bestämt att jag ska sova till Eric Benét och lite Beyoncé. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0