Piteå

Så var man då tillbaka i Piteå igen.

Mina otroligt snälla föräldrar körde ända upp hit hemifrån Övik med all min packning. Det hade verkligen inte gått att ta bussen med alla dessa saker. Tänk er mig dragandes på en STOR resväska, två IKEA-förpackningar med hyllor och skåp plus en massa kassar med skor och diverse prylar som jag på nåt konstigt vis samlat på mig under min månad hemma. Busschauffören skulle inte bli glad på mig iallafall, det är ett som är säkert!

Nu sitter jag vid min nya dator vid mitt nya dataskåp och skriver lite i min nya blogg!
Se så mysigt! =)

Tack pappa som satte upp mina saker så bra och fint! Och tack mamma som strök mina gardiner, diskade lite och lagade väldigt god mat! Och tack systeryster för att du följde med!=)

Imorn sätter jag igång på allvar. Då börjar läsandet till tentan i pedagogiken som äger rum på torsdag. Tycker inte att det känns speciellt kul med tenta nu faktiskt. Speciellt med tanke på att jag knappt läst något än... Men nu har jag fyra dagar på mig att råläsa allt jag bara kan. Tror nog att det ska gå bra!

Ska avsluta mitt allra första inlägg i min nya blogg med ett låttips för kvällen:

All Because of You - Evelina Gard

Ha det bra därute!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mr Gelfgren

Yeah, sweet!

Föräldrar är fint alltså.. liksom din nya datorhörna:)

Lycka till me plugget å luan(?)!

Ska försöka läsa iaf lite imorrn jag med..:)

Kram!

2009-01-10 @ 23:43:01
Postat av: Verran

Oo, bra ide att ha boll-lampan där ;) very stiligt! Puss

2009-01-11 @ 00:54:35
Postat av: ida

Heej, vad roligt att du också har en blogg! :) Och vad fint det blev med datahyllan. Praktiskt! Nä nu måste jag ut med hunden. Vi hörs senare.. Puss puss

2009-01-11 @ 14:42:29
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0