Oj så fort allt går

Nu är det fredag igen. Veckorna bara rusar iväg! Men skönt är det att det är helg igen!:)
Hade röstanatomi tenta idag på förmiddagen. Den gick över förväntan faktiskt. Kändes riktigt skönt när jag gick först(!)  ut ur klassrummet med en nöjd känsla i magen. Får se bara hur resultaten ser ut sen, men man blir förhoppningsvis godkänd!

Just nu sitter jag med datorn i knät och vilar lite. Har varit på promenad ner till stan med Jenni idag efter lunch och lite senare ska vi gå på powerbox på StiL. Ska bli skönt att boxa av sig lite saker! Efter det blir det middag och sen vet jag inte riktigt hur kvällen ser ut. Kanske blir kåren ändå, vi får se! Ska väl kanske försöka hinna med att städa lite också, vilket jag borde göra nu men just nu orkar jag inte det.

Nu har det varit svinkallt ute i mer än 2 veckor. Man börjar bli lite van men det är lite småjobbigt också. Kylan påverkar temperaturen inne och det gillar jag inte. Det blir så kallt inne! Igår satt jag med en tjocktröja och fleecefilt på mig men jag frös ändå! Brr!! Men man bor ju i norrland så man får räkna med lite kyla. :) Jag och Philip hade en intressant diskussion igår på väg hem från skolan angående just norrland. Vi kom båda fram till att vi älskar norrland, det är så otroligt vackert och fridfullt överallt! Lite kallt men man överlever!

Nä nu ska jag göra nåt annat... om en liten stund!!
Ha en bra fredag allihop!

Kommentarer
Postat av: sofä

Heja Norrland! =) Patrioter vi äro allihopa, allihopa, allihopa..

2009-02-20 @ 18:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0