En solig dag i Piteå

Idag har jag legat på en filt med min bok på mitt lilla 'hemliga' ställe igen. Solen har värmt och jag har myst. Mitt i allt mysande kommer, till min stora förvåning, en liten svart katt och bokstavligen hoppar på mig. Så otroligt mysig den här katten var. Den strök sig konstant mot mitt ansikte och kurrade otroligt högt. Tillslut blev det rätt jobbigt att hela tiden ha en katt framför ögonen, det gick inte riktigt att läsa om man säger så, så jag fick lov att putta bort de en liten bit. Tror han eller hon blev lite sur för sen låg den bara i busken ett bra tag. Men söt var den iallafall!

Ett par brillor krävs om man ska ligga i solen och läsa ett bra tag..

Den söta katten som tillslut la sig i buskarna och mös!

Jag har varit ute på en liten joggingtur på grisberget ikväll och det gick faktiskt riktigt bra, men jag får lätt håll i sidan. Kanske tränas bort ju mer man springer, vad vet jag. 
Nu hade jag tänkt att jag skulle möblera om i min bokhylla eftersom jag köpt lådor och ett skåp som jag ska fylla med saker. Ska bli lite ordning i bokhyllan med andra ord. Finally! 

Låttips för kvällen: Soulmate - Natasha Bedingfield

Kommentarer
Postat av: sofie

Påminner lite om Fia, tycker du inte? :)

2009-08-04 @ 22:54:21
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0