Tycker inte om halsont

Sitter i soffan framför tv:n och konstaterar att jag har riktigt ont i halsen. Tror att en förkylning är på ingång men jag hoppas att den är lindrig. Orkar inte vara sjuk nu, även om jag är ledig. Jag får hälla i mig Echinagard och käka Strepsils så går det kanske över. Te med honung får jag inte glömma heller.

Idag har jag och syrran varit hos våra farföräldrar och ätit trerätters middag. Ooo så gott det var! Vi fick tomatsoppa till förrätt, porterstek med potatis och sallad till varmrätt och till efterrätt serverades det glass med hallon och blåbär. Supergod middag med andra ord! Jag blev otroligt mätt kan jag säga. När det är sådär gott är det lite svårt att sluta äta, även om magen är proppad. :)

Usch, I hate having a soar throat! Blää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0