Söndag kväll och dagens

Så var det söndag igen. Den här veckan har verkligen flugit förbi mig. 
Dagen började med en trevlig visit ut till Bergom och en kär vän som precis flyttat dit med sin man. Var väldigt trevligt att se deras hus och sen sitta i solen och tjattra lite. Härligt! Tack för att vi fick komma! :)

Resten av dagen har spenderats hemma, i soffan faktiskt, inte helt ovanligt kanske. Det är där jag och syrran spenderat mest tid hittills under lovet. Rätt skönt måste jag säga. Lite segt efter ett tag dock...

Tänkte att jag skulle ge mig på en Dagens, som Ida och Emma! 

Dagens humör: Varierande 
Dagens borde: Några samtal 
Dagens frisyr: Hög hästsvans 
Dagens klädsel: Myskläder 
Dagens planer: Fortsätta se tv 
Dagens materiella vill ha: Pengar 
Dagens längtan: Våren 
Dagens fundering: När kommer våren på riktigt? 
Dagens beroende: Kramar 
Dagens tråkigaste: Regnet 
Dagens person: Hanna ute i Bergom 
Dagens roliga: Syrrans makeup teknik ;)
Dagens låt: Halo - Beyonce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0