Science & Faith

Ett halvår senare och jag är tillbaka. Tillbaka med nya erfarenheter, nya historier att dela med mig av. En hel vår och en hel sommar, snart också en hel höst har gått sedan sist. Förra inlägget skrev jag i april då vi hade varit i Svanstein med Fourplay och spelat. Nu sitter jag hemma i min lägenhet och plitar ner dessa rader. Så otroligt konstigt att tiden går så himla fort och att man hinner göra så många olika saker under tiden. Saker hinner hända kan jag lova!


Nu är hösten här i alla fall, eller det har den varit ett tag. Vintern är på ingång, första snön föll för några dagar sedan. Man känner att tiden går ännu fortare just nu. Det händer så mycket hela tiden. Snart är det jul och allt som hör till den.

Varför jag började skriva i min blogg just ikväll? Har inget bra svar på den frågan faktiskt. Kände bara att det var läge för det. Vad jag kommer skriva här framöver, och hur mycket, det återstår för den nyfikne att se ;)

En sak vet jag dock, jag har världens tur som har så underbart fina människor runtomkring mig :)

Nu lutar jag mig tillbaka och fortsätter att lyssna på The Scripts nya album Science & Faith. Väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: verran

Sedär, välkommen tillbaka ;)

2010-10-17 @ 11:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0