You better shape up

Okej, jag är officiellt den sämsta på att uppdatera min blogg. Var mer än två veckor sedan jag skrev sist. Not good! Dags för en nystart av min bloggkarriär tror jag.
Jag sitter just för tillfället med en massa härliga (läs: dryga) uppgifter i pedagogikkursen som ska vara inlämnade på lördag. En och en halv av tre är klara. Inte så mycket kvar med andra ord...
Som en mjukstart på min nya, bättre uppdaterade bloggkarriär tänkte jag bjuda på lite bilder från mitt underbara jullov hemma i Övik.
Innan jul hade Fourplay julshow på Sjöbodan tillsammans med Patrik Öhlund. Grymt kul!
(Dålig bild!!)


Väl hemma i Övik blev det julkonsert med All For One :)


Vi har spelat en massa PS3... :)


En råkoncentrerad lillasyster


Jag har målat i målarbok med mina söta kusiner


Lillasyster, kusin och storasyster hade roligt i en trång hiss :)


Katten fick fint bling-bling runt halsen


Det spelades spel i Vännäsby


Vi käkade även några släktmiddagar

Mitt jullov har varit riktigt riktigt skönt och välbehövligt. Tack familjen! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Skoj med bilder! :D

Idag ska jag gå på spinning, wiho! Det börjar klockan 11:40! :D Heja-heja!

2010-01-15 @ 09:10:04
URL: http://countryupnorth.blogg.se/
Postat av: verran

And thank you my dear sisterister!

2010-01-15 @ 17:37:45
Postat av: Ida Jerrevik

Hrm.. You better shape up, var det väl?! Nu måste du skriva igen! :) Lägg upp lite mer bilder vettja, på så sätt slipper man skriva så mycket. ;) PUSS

2010-01-22 @ 11:05:50
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0