100126

Det är tisdag och jag är hemma hela dagen. Försöker städa bort en hel befolkning av dammråttor som förökat sig de senaste veckorna. Just nu sitter det fast lite för mig, har ingen ork för tillfället. Lyssnar dock på Fred Hammond och hoppas att det kan peppa mig till att ta tag i mitt uppdrag; att få lägenheten ren! :)
Imorgon åker jag och syrran hem till Övik. På torsdag är det begravning för min morfar och det känns rätt tungt. Men det ska bli skönt att komma hem en sväng igen, umgås lite med familjen och släkten och bara ta det lugnt.
Jag har insett att jag kommer ha sjukt mycket att göra den här vårterminen. Det ska bli otroligt roligt allt jag har har planerat men det går som lite trögt att komma igång med allt. Känns som att det är för mycket som cirkulerar i mitt huvud just nu, tankar som jag behöver tänka bort och bara fokusera på det som är viktigt för mig. En sak är jag säker på: Jag är väldigt tacksam för mina fina vänner! Ni betyder SÅ mycket för mig! :) Ida, kan det inte bli mars snart!? ;) Saknar dig här ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0