Neon

En söndagkväll i oktober och jag sitter och lyssnar på Mr. John Mayer. Jag kan inte säga det för många gånger; Han är helt fantastiskt underbart bra!!! Jag önskar så att han kunde komma till Sverige och spela. Eller att jag, mot alla odds, skulle vinna en fet resa över till USA och få gå på hans konsert i någon stor stad. Jag skulle dessutom vinna ett backstagepass med honom och han skulle signera sin skiva till mig, exklusivt! Haha!! Ja om det ändå skulle hända. Jag har verkligen inte tur i spel...
Just nu sitter jag med fötterna på soffbordet och pustar ut efter helgen som gått. Har haft saker att göra hela hela tiden den här helgen. Har det inte varit vokalensemblerep så har det varit Body Pump på högsta nivå eller softning i soffan. Också det på högsta nivå! ;) Men imorgon drar så veckan igång igen. Även den här veckan är packad med saker som måste hinnas med. Men jag börjar se en liten ljusning faktiskt. Om lite mer än en vecka får jag åka hem till mina kära föräldrar. Det ska blir otroligt skönt!
Stop This Train måste vara en utav Mayers bästa låtar. Eller vad tycker ni? :)
Nä nu blir det en kvällsmacka och sen ett avsnitt av One Tree Hill!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alma Andersson

Man ska aldrig sluta drömma. Nån gång kanske du helt plötsligt sitter på en John Mayer konsert i New York och du sover på The Four Seasons Hotel med all inclusive. :D Lyxigt värre

2009-10-12 @ 16:44:38
URL: http://www.almaandersson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0