Hemma

Nu har jag varit hemma i Piteå i några dagar efter min resa till andra sidan världen. 
Resan har verkligen varit jättebra, men dock vääldigt lång. Jag var på resande fot i snitt ett helt dygn, både dit och hem till Sverige igen. Men det var lätt värt det. LA är en helt otroligt stad. Vilken stämning där! Och vilka människor. Inte varje dag man möter Spindelmannen eller Jack Sparrow på gatan :)

Jag har verkligen haft det superbra. Solat, badat, shoppat, hängt med underbara människor och ätit frozen youghurt. Känns lite konstigt att vara tillbaka i Sverige igen då, med tanke på upplevelsen. En vecka går sjukt fort

På den här stranden brände jag mig REJÄLT en dag när vi låg där... Vackert!



Nu blir det packning inför bröllopshelgen i Umeå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0