Slö söndag

Idag har jag en sån där superslö söndag. Hade dock en superslö lördag igår men jag orkar inte göra nån nytta idag heller. Igår natt när jag la mig, planerade jag att jag skulle gå ut och gå, tvätta och diska. När jag vaknade för 45 minuter sedan fick jag se att det snöade(!), så promenaden uteslöt jag. Tvätten orkar jag inte riktigt med idag. Det enda jag måste göra är väl då att diska. Men det brukar ju gå ganska så fort. Så nu sitter jag här i soffan, under mitt täcke och funderar på att se nån serie. Kanske Grey's Anatomy!

Igår var vi nere på stan och bowlade. Det var roligt. Hade lite flyt där ett tag med några strikar men det dog ganska fort. Andreas vann hela kalaset och jag tror att jag kom tvåa. Fast jag ledde där ett tag!:) Efter det åkte vi på Ica och handlade ost och kex. Det satt vi och knaprade i oss hemma hos Alma och Andreas samtidigt som vi såg en film. Hade tänkt se SMASK på lokaltvkanalen men vi hittade inte kanalen....

Om lite mer än en vecka åker jag hem till Övik för att ta hand om päronens hus och vår katt. De åker till New York (lyllo dem!!) så jag och syrran ska vara hemma några dagar och se till så att ingen bryter sig in i huset, vilket jag verkligen inte tror kommer hända. Sen måste vi ju ta hand om katten också, hon klarar sig inte själv i mer än en vecka direkt. Det ska bli lite skönt ändå att komma hem, lite miljöombyte. Och nu på söndag kommer Elin hit och hälsar på faktiskt. Hon ska flyga hem till påsk så då passar hon på att flyga hit upp först och hälsa på mig några dagar! Det blir skoj!

Nu är dessutom luan klar, för den här gången! Skrev klart den sista uppgiften i fredas, läste igenom allt och lämnade in det. Så skönt! Men nu är det dags att påbörja den nya luakursen. På tisdag drar det igång!! Hoppas det inte är lika mycket uppgifter i den kursen...

Har hittat en ny favoritlåt by the way. Igår sökte jag lite musik på spotify som spelats i en serie och då hittade jag en tjej som heter Meaghan Smith. Jättemysig röst och underbar musik. Favoritlåten heter Five More Minutes! Jättefin!

Nu ska jag se Grey's! :)
Ta hand om er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0