Redig uppdatering

Idag är det söndag och just nu sitter jag i min soffa med min syster liggandes bredvid. Så roligt att ha henne här några dagar. Hon ska göra sina antagningsprov den här veckan till musiklärarutbildningen. Nervös är hon allt! Men det förstår jag, det var jag med när jag gjorde mina prov. Hon kommer dock klara sig galant tror jag! :)

Nu var det återigen ett tag sen jag bloggade. Vet inte varför jag inte skriver mer än vad jag gör.  Jag kanske har för mycket att göra!? Eller....
Iallafall, den här veckan har jag gjort lite allt möjligt faktist. Lite lua, lite rep till Josefins konsert, (som för övrigt äger rum imorn kl 19.30 i Black Box, Studio Acusticum - Kom dit!) lite filmhäng, några konserter, lite lite övning och en metodiklektion. Helgen har varit väldigt lugn faktiskt. Såg Let's Dance och lite annan tv i fredas och igår var det Melodifestivalen som gällde. Vilken skräll by the way, att hon operasångerskan vann! Tyckte verkligen att Alcazar skulle vinna, deras låt var jättebra! "Stay the night, won't you stay the night..." :)

Den här veckan kommer jag behöva ägna nästan all min lediga tid åt den här himla luan... (pedagogiken för er som inte vet!) Har en stor inlämning den 27:e mars på fyra-fem uppgifter och jag har inte börjat. Not good! Men nu blir det stenhård pluggning. Förutom när det är rep på schemat! Och lite övning...

Nu ska jag se The Hills med syrran!
Gissa om man blir sugen på att åka till L.A när man ser den serien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0