Kanske ska lägga mig i tid...

Försov mig igen idag. Typ tredje gången inom loppet av en vecka, vad är det här? Kanske ett tecken på att jag borde gå och lägga mig liite tidigare på kvällarna... eller?! :) Men det är ju så svårt ibland, även fast man är trött!
Hursomhelst, det var den snabbaste morgonen på länge för min del. Vaknade av ett sms kl 8. 33, skulle gå till skolan 8.50... Gissa om jag fick stressa. Hann få i mig en halv filtalrik och sen var det bara att dra iväg på ännu en Lua-lektion.
Den här gången var lektionen faktiskt rätt intressant, vi fick jobba lite själva och inte bara sitta och lyssna i tre timmar. Synd bara att man var så trött och nyvaken.

Nu ligger jag hemma i soffan. Tänkte att jag skulle ta en snabb powernap så jag orkar med resten av dagen. Ska ha min sångelev vid fyra och jag vill vara pigg för det. Så en liten stund tänkte jag sluta mina blå och sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0