Jag är sjuk

Den här natten har inte varit rolig för min del. För det första tog det en evighet innan jag somnade och när jag väl gjorde det fick jag sova en timme max. Då väckte min kropp mig och sa att du mår dåligt, du måste upp och spy. Så då gjorde jag det. Åh va dåligt jag mådde och hemska tider va ont i magen jag hade. Men det gick över när jag fått upp det.
Men nu idag verkar det inte riktigt som att det vill gå över. Det bubblar som i magen och jag tror att jag har feber. Inte alls roligt. Så det blir sängläge för mig idag igen. Om det bara kunde gå över snart, orkar inte med att vara sjuk, det är så jobbigt!


Kommentarer
Postat av: ida

Åh fy, krya på dej!!!!!!!

2009-03-31 @ 07:32:17
URL: http://idaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0