Hmmm

Imorn ska jag ha min lunchkonsert. Det ska bli roligt men just nu är jag faktiskt lite nervös tror jag.. Vet egentligen inte varför! Det låter bra när vi har repat och jag tror att det kommer bli bra och roligt när vi står där och kör. Men jag är ändå nervös... Är kanske annat som snurrar i min hjärna också men ändå. Jag ska ha kul imorn iallafall!
Sen blir det filmkväll. Härligt! :)

Är ganska dålig på att skriva här just nu, vet inte riktigt vad jag vill skriva om så ni får hålla er till tåls och vänta lite.
Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.... eller vad det nu heter! :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Det stämmer och jag håller med dej fullt och fast. Jag är inte på så värst bra blogghumör just nu jag heller.. Låter den vila lite. :)

2009-03-25 @ 14:53:00
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0