Första sökningsdagen

Måndagmorgon klockan 08.10. Jag sitter och försöker vakna till liv lite. Syrran gick precis upp till skolan för samling i aulan, hon börjar ju sina antagningsprov idag. Ska nog försöka ta mig upp till skolan snart jag med, när jag är klar. Hade tänkt öva lite och sjunga upp lite inför kvällen. Jag vet att det kommer bli otroligt stressigt i eftermiddag, när vi rullat allt ljud och soundcheckat och allt. Men jag ser fram emot kvällens konsert, det ska bli jättekul! Kom och lyssna på Josefins konsert ikväll klockan 19.30, kommer bli jättebra!!

Nä nu får vi ta tag i den här dagen tror jag. Dusch, frukost och sen upp till skolan. Så får det bli! :)
Ha en bra dag därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0