Ännu en dag under täcket

Idag mår jag lite bättre men magen krånglar fortfarande. Det här är inte kul. Jag vill må bra, NU! Det enda jag gör just nu är att ligga under täcket i soffan och se på tv eller nån serie på datorn. Låter visserligen väldigt skönt, tro mig det är det också, men jag börjar bli lite less nu. Jag har otroligt tråkigt. Var längesen jag hade så här tråkigt kan jag säga. Försöker komma på saker som jag kan göra när jag ändå bara ligger stilla men jag kan inte komma på en enda sak. Jag vill bara bli frisk så jag kan ta mig till skolan och öva lite, eller träffa lite folk. Äta är något jag vill göra också. Är så hungrig men jag klarar inte av att få ner nåt. Suck....

Har läst studiomusikernas bloggar och om man ska döma av det de skriver så tror jag att de har det rätt så bra därborta i USA. Det är de värda! Men lite tomt är det här nu när de är borta.

Jahapp.... nu då? Åh va uttråkad jag är!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0